det hade blivit en del förseningar men pro rmkn kommer man nog få hämta till veckan både 155 och 163 sa min handlare idag
Orkar nog inte beställa från USA heller så det får bli en lågruta i snowcheck-pengarnahåller med dig om det. Men över 1000kr för så lite plast, blir nog att snickra ihop en själv till den andra maskinen.
Hur mycket har ni testat skotrarna förresten? Hur känns dom?håller med dig om det. Men över 1000kr för så lite plast, blir nog att snickra ihop en själv till den andra maskinen.
du har dom isrivare standard?håller med dig om det. Men över 1000kr för så lite plast, blir nog att snickra ihop en själv till den andra maskinen.
Japp de har dom, fast mina ligger nu mer i en påse i garaget tillsamans med krängninghämarna. Ska köra i snön, inte efter vägen.du har dom isrivare standard?
Har kört ca en halv km, som du ser på bilderna är de lite brist på de vita ännu.Hur mycket har ni testat skotrarna förresten? Hur känns dom?
Härligt! Ser jag fram emot!Btw. Org. rutan är kapa på den andra pron nu, kan posta en bild med resultatet imorgon.