*s* 800an precis som du säger, så d***** kul NÄR dom gick...Den skoter som racklat och havererat mest för mig är utan tvekan den Lynx Rave 800sp -02 som jag köpte ny och hade i drygt två år... synd, för den var jävligt kul att köra då den gick..
*s* 800an precis som du säger, så d***** kul NÄR dom gick...Den skoter som racklat och havererat mest för mig är utan tvekan den Lynx Rave 800sp -02 som jag köpte ny och hade i drygt två år... synd, för den var jävligt kul att köra då den gick..
txl eller sport?En polaris indy 340 -88
Den gick som en klocka !
men var SLÖÖÖÖÖ som ett Assssss !!!
Haha, bästa jag hört på länge =)En 78as AC Pantera. Köpa delar under veckan, repa freda-lörd, köra på söndan och börja sen om igen.
Å fan! Farsan har en sån (min första skoter) som vi haft sen -85. Den har tamej17 aldrig gått sönder! Har bytt några boggielager, startsnöre, rem och en skidstötdämpare. Det är allt...Ohotad vinnare i mina ögon är....
Ski-Doo TNT 440 -74 - Det fanns alltid något som var trasigt. Lovade mig själv att aldrig mer köpa en Ski-Doo... men, men - nu sitter man här med 3 (tre) stycken...
re 800-08 vilket skit.helt orkeslös och tråkig min 700 -00 går värre.....Vilken är den sämsta skoter du haft?
Det märks att folk är nöjda med sina Lynxar Endast 4st som har varit missnöjda med sin Lynx.
Själv har jag bara haft en skoter. Den har väll både sina bra och dåliga sidor. Men så är det ju med de flesta skotrar.