Så här ser hon ut inför vintern!

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Har satt på en 10,5" styrhöjjare


Fotstegförstärkare



Vita Usi X2


Vita a-armsskydd (har ett par svarta till FXen ligger PMa)


Sen har jag bytt till 8 kuggars no-slip hjul, hårdare boggiefjädrar och satt i mattskoningar.
Väntar på mina Fox float och Pivarion
 

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Pivario har en kåpa till Phazern, har inte sett den "live" bara på ett halvdåligt mms.
 

700DeepSnowSpecial

Välkänd medlem
29 okt 2006
446
0
16
Byn
Okej.

Pivarion verkar vara grymm, man kan säkert ha kul med " fri kopplings funktionen " eller vad man ska kalla det. Kör man med original sekundär variator eller ?
 

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Man kör med orginal sekundär. Har aldrig kört med Pivario, det närmaste jag kommit en var i Orsa på skoterns dag då jag såg en.
 

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Det är en speedtech ljuddämpare, ska byta tibax till orginal+ lite mod. Tänkte sätta på en pakethållare. så jag har en speedtech ljuddämpare över om det finns intresse.
 

yel_low1

Semi PRO sledder
12 okt 2004
288
0
0
Sunderbyn
Coolt med vita skidor, du måste sätta vita handtag på skidorna å de är lätt å se i snön ;)


Dema+pivario+turbo =sant har jag hört. innan påsk ;)
 

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Coolt med vita skidor, du måste sätta vita handtag på skidorna å de är lätt å se i snön ;)
Hoppas att jag lyckas övertala hon här hemma om en kompressor, för jag tror dom kommer synas bra mot en klarblå himmel;)
 

yel_low1

Semi PRO sledder
12 okt 2004
288
0
0
Sunderbyn
Kompressor?

skulle inte montera nå annat än MCX. de finns nån kompressorsats tror jag.. men ni vet amerikanskt bolt on.. är ju inte bästa pasformen och finishen.:eek:
 

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Nu när jag ser bilderna så verkar det som om jag skulle behöva en ny nummerskylt:D , undrar hur jag kunnat missa den när jag satte dit pakethållaren?

Nu är det bara snö och en lite boggieskens kapning ( 8 kuggars no-slip drivhjul tar i) som saknas.