Sökes! Service manual skidoo rev -07

PakerT

Välkänd medlem
14 feb 2009
266
0
16
Lycksele
Har inte hitta nått ännu. Mikelle72: Du får gärna söka rätt och posta infon om hur man ställer pumpen. :)
 

Brygg

Välkänd medlem
9 sept 2009
2.672
12
38
Jämtland
annars sök på mmr2004_rev_a den hittade jag ganska lätt att ladda ner gratis. Visst det är till en 04 men är samma oljepump.

Annars har du ett stift som sticker ut ur pumpen som ska ligga gäms med ett lite sträck som är instannsat i regler armen som vajerns sitter i på pumpen.

prova att dra tillbaks armen så den inte kärvar så den inte går tillbaks till tomgångsläge
 

JS

Välkänd medlem
30 jan 2007
596
1
16
Haparanda/Kiruna
annars sök på mmr2004_rev_a den hittade jag ganska lätt att ladda ner gratis. Visst det är till en 04 men är samma oljepump.

Annars har du ett stift som sticker ut ur pumpen som ska ligga gäms med ett lite sträck som är instannsat i regler armen som vajerns sitter i på pumpen.

prova att dra tillbaks armen så den inte kärvar så den inte går tillbaks till tomgångsläge

Så tänkte jag när jag skulle justera på min 03 jag hade tidigare

Jag hittade dock bara en manual från en 02. Men så hittade jag denna sida där jag då köpte manualen för 30 kr och tur va väl de!

02 skulle justeras till 18mm på vajern och 03 till 28mm även fast båda var ZX chassit.
 

PakerT

Välkänd medlem
14 feb 2009
266
0
16
Lycksele
-06 kan inte va samma som till -07. Har hitta manual till -06 och där är grundspel 16.5mm. Men min är typ 19-20mm. Och att skruva ihop spelet måste ju va att öka pumpen och inte minska den som jag vill.