S; Ny oanvänd Tierra rond padded goretex jacket

tobbe-e

Aktiv medlem
9 mar 2011
90
0
6
Sundsvall
Tjena,
Jag tänkte sälja en ny oanvänd goretex-jacka från Tierra i storlek XL då jag lite för sent för att nyttja ångerrätten insåg att jag inte ville ha en loosefit-jacka, utan strävar efter något åtsittande.

Jag är 181cm och 82kg och den sitter helt okej på mig, men passar också någon mellan 180-190+ utan problem.

Jag gjorde det lätt för mig och gjorde ett utdrag från en av ÅF på vad det är.
"
Tierra Rond GoreTex

Produktbeskrivning:
Tierra Rond Padded Jacket

Dags för ny jacka? PrimaLoft-fyllning och Gore-Tex för att hålla värmen och stå emot snö, förböjda armar för att du ska kunna hålla en aggressiv stil, avtagbart snölås som går att koppla ihop med Tierrabyxor, fyra ytterfickor, en liftkortsficka och en invändig ficka med utgång för mP3-spelarens sladd. och, inte minst, en riktig huva – förstärkt med ståltråd så att den håller formen när det blåser – som rymmer en hjälm.

Tierra strävar alltid efter att göra så lätta och smidiga plagg som möjligt men aldrig på bekostnad av hållbarhet och livslängd.

Gore-Tex Performance Shell
1100 gram
Gore-tex 2-L Performance
ShellPrimaloft Infinity
Polyester

Modellen på bilden är 185 cm, väger 76kg och är fotad i XL utan skyddsutrustning under plagget.

Tierra har tillverkat kläder sedan 1983. Tierra fanns med på den första helsvenska Mount Everest expeditionen. Deras kläder fanns även med på Ola Skinnarmo på hans Nordpolsexpedition."












Prisidé: 1000kr
tolu90_@hotmail.com
076 8374930
eller pm


//Tobias
 
Last edited: