Seriöst intresserade att jobba för en tävling i sävast

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Jag är ingen tävlingsgubbe själv, men kan tänka mig att steka burgare mm.

Har jobbat som kock i 7 år tidigare ;)
 

Savast

Välkänd medlem
1 feb 2010
290
0
16
Hej,

Om ni får ihop en liten dragracing stab... så kan jag kalla till ett möte där vi kan gå igenom upplägget inför ett genomförande bla. resurser,annonser, utrustning, priser och sponsring mm... detta kan jag stötta och hålla i.. om ni vill??? Jag kan även bjuda in Janne Bränvall, som är värd och arrangör för ståldraget han kan dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper.
Det skulle gå att kombinera med en familjedag vi stugan... och framförallt det behöver inta vara så seriöst, det är det som tar tid och resurser.

Mvh Ordf. Pierre
 

ojlind

Välkänd medlem
29 jan 2010
632
0
16
52
Sa Svartbyn
Hej,

Om ni får ihop en liten dragracing stab... så kan jag kalla till ett möte där vi kan gå igenom upplägget inför ett genomförande bla. resurser,annonser, utrustning, priser och sponsring mm... detta kan jag stötta och hålla i.. om ni vill??? Jag kan även bjuda in Janne Bränvall, som är värd och arrangör för ståldraget han kan dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper.
Det skulle gå att kombinera med en familjedag vi stugan... och framförallt det behöver inta vara så seriöst, det är det som tar tid och resurser.

Mvh Ordf. Pierre
:):) Gott!!
Vi ger denna tråd lite tid så får vi sen se om vi kan försöka kalla till ett möte.
Kanske är jag lite för "på" och drivande för mitt eget bästa då vi väntar nedkomst i mitten mars....
Jag är heller ingen "racesnubbe" men tävling e tävling:eyebrows:
Tycker precis som ordförande att det inte behöver vara superseriöst utan mer som ett klubbmästerskap där "klubblösa" gärna får ställa upp bara dom blir medlemmar.
// Jörgen
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Jag kan ställa up med vad som helst, allt från tidtagning och framåt, är det under någon helg så kan jag låna ett elverk om ström behövs. samt fixa käk med L-O ( utbildat militära kockar i 15 år)
 

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Är jag bara ledig så kan jag ställa upp med hjälp av något slag. Bara skicka ett PM om de blir nåt möte.
 

Medelsvensson

Aktiv medlem
5 dec 2008
56
0
1
Boden
Bara säja till vilken helg det blir så ska jag se om jag är ledig och kan...för kan jag så självklart ställer jag upp med att hjälpa till...med nånting...

//Medelsvensson