Nja. Till och från åkningen blir det en del led förstås men det ska den ju tåla.Har du mycket ledåkning på den mattan?
farter över 60 70 är döden för dessa mattor på hårt
Måste vara något gjutfel på denna. Har aldrig sett gummit sitta så löst mot corden på någon annan matta.Har du mycket ledåkning på den mattan?
farter över 60 70 är döden för dessa mattor på hårt
Tror inte dom är vidare hållbar. Min började mattas av ganska tidigt och var sopslut efter 200 mil. Då hade jag endast nån enstaka sidokam kvar.Måste vara något gjutfel på denna. Har aldrig sett gummit sitta så löst mot corden på någon annan matta.
Ja då är de vulkningsfel för sådär ska de inte släppa. Kladda dit Kiitloflex Masa för de stoppar vatteninträngning i korden så mattan håller ihop mycket längre. Kladda gärna på där kammar spruckit också för de håller ihop kammen över förväntan. De här sättlimmet håller sig fast i korden i farter uppimot 190kmt hur länge som hellst om man låter de torka ordentligt. Varmgarage är ett måste eller sätt dit en kupevärmare under ett dygn så är de bara åka dagen efter. Jag brukar köra kupevärmare mot limningen även i varmgarage.