Jag har för mig att gallret i fronten ser lite annorlunda ut. Finns säkert fler små detaljer som kan skilja också.Vad är det som skiljer i plasten? Jag har inte kunnat se någon skillnad.
Jag har för mig att gallret i fronten ser lite annorlunda ut. Finns säkert fler små detaljer som kan skilja också.Vad är det som skiljer i plasten? Jag har inte kunnat se någon skillnad.
Huven är väl lite annorlunda kring lufthålen framifrån på var sida om lyktan.Jag har för mig att gallret i fronten ser lite annorlunda ut. Finns säkert fler små detaljer som kan skilja också.
Man blir ju mörkrädd då motorerna kan stå såhär mycket fel.
Ja de va som fan att man måste svarva i värsta fall. De skilde ju närmare 5mm i offset på de sämsta fallen.Det fanns fler filmer i den serien om man säger så på youtube och där framkommer det att de svarvade sekundäraxeln för att få det att linjera.
Borde väl gå och köpa till tunnelkylaren till en mtx annars om det inte fungerar. Köp en mtx, du blir säkert nöjd. Den lär ju inte gå varmare än din rmk.Svårt det här,
Jag har ju som sagt en pro rmk idag jag börjar fundera lite kring mtx nu
Är de snarlika vad det gäller varmgång? Aldrig upplevt några problem med rmk,n och körde hela säsongen. Visst rivarna nere hela tiden typ.
Känns som om jag kommer vilja ha 36” framvagnen på Sidewinder. Vissa säger att det blir så himla vingligt på led etc men går man från 36” framvagn utan krängningshämmare på en 5år gammal skoter med slut dämpare så borde mtx kännas go-cart i jämförelse.
Sett en del som bytt framvagn på btx till mtx nämligen.
Står i valet mellan mtx å btx de enda ja funderar på är hur går btx på rulle blir mattan för klen för å åka rulleBättre dämpare, annan utväxling vad jag förstår. Sen har de äldre modellerna av LE även rumpvärmare vilket är skönt efter en kall dag på fjället. Sen är ju såklart en mtx en bättre lössnömaskin men tycker btx är en riktigt grym crossover. Jag satte även extradynan så familjen kan åka med.