Sinister goggles.

MACH Z -05

Välkänd medlem
10 feb 2005
720
1
16
Östersund/ Åkersjön
Jag har ett par sinister goggles Skull Camo! Har både gult och vitt spegelglas till dom! Jag är helnöjd med dom! Använder det vita spegelglaset å ljuset idom är helt underbart skönt tycker jag! Kan starkt rekomendera dom!
 

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Jag använder dom till min Airoh stelt hjälm likaså MatsT å det fungerar kanon!
Låter kanon bra för jag beställde två par i går:) Har några scott nu som är mindre bra men däremot har jag ett par dragon som funkar fint med stelt hjälmen men man kan ju aldrig ha för många glasögon.
 

c2h5oh

Medlem
13 mar 2007
47
1
8
Någon som vet om snowperformance har dom i lager?
Skoterdelen.com har dom inte inne iaf.
Gå in på deras egna hemsida typ 509films lr något tror jag den heter, registrera användare där, har du tur får du värde-check 25$ på mejl (jag fick en 2 dagar efter jag beställt :( )

Billig frakt å snabb leverans.
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Gå in på deras egna hemsida typ 509films lr något tror jag den heter, registrera användare där, har du tur får du värde-check 25$ på mejl (jag fick en 2 dagar efter jag beställt :( )

Billig frakt å snabb leverans.
Inte så att du fick värdecheck där just pga att du beställt saker från sidan?
 

plontas

Välkänd medlem
5 feb 2009
188
0
6
Jag har också handlat av 509films, och de skrev ner värdet på paketet så det blev inte så mycke moms/tull så det var ju bra. Nackdelen med dem är att det är omöjligt att få tag på dem när nått blir fel.
 

Booonie

Välkänd medlem
17 nov 2007
190
0
16
Luleå
har handlat av 509 och fick mina grejjer men dom går inte att få tag på om det skulle hända någonting.