Är nog lite annars mellan en ET 340 och en Pro RMK?Det går att laga med bälte till bil och riktigt små genomgående. Bultar starkt som fan och böjbart kanske inte det snyggaste men du fråga om det gick att laga. Jag kom och tänka på det när min kompis skarvade sin matta på et 340 håller fortfarande skulle tagit kort när han körde på ren sand igår.
Är nog lite annars mellan en ET 340 och en Pro RMK?Det går att laga med bälte till bil och riktigt små genomgående. Bultar starkt som fan och böjbart kanske inte det snyggaste men du fråga om det gick att laga. Jag kom och tänka på det när min kompis skarvade sin matta på et 340 håller fortfarande skulle tagit kort när han körde på ren sand igår.
Det är bara fönsterdrift i mitten på dom nyare men det räknas väl ändå till no slip? :sJust av den anledningen så är det bra att rmk:n inte har nosliphjul.
Jodå du har helt rätt med att det är någon form av fönsterdrift på nyare rmk, men man måste ändå ha mattan rätt spänd, har man riktiga nolipphjul behöver man knappt spänna matttan och mattan kan kränga rejält innan den kuggar men med den stora nackdelen att mattan kan bli spetsad om man inte håller stenkoll på mattspänningen.Det är bara fönsterdrift i mitten på dom nyare men det räknas väl ändå till no slip? :s
Eller har jag missuppfattat nåt?