Ski-Doo® X-Team Racing spelet..

E

ejwbegysv

Vad tycker ni?

Tyckte faktiskt att det var kul (har bara testat demon).. lite snyggare grafik så hade det kunna blivit väldigt bra...

I riktiga versionen ska man kunna köra multiplayer, har olika skotrar osv..

ÄR nog inte lätt att bygga ett skoterspel å få till känslan riktigt...
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Du spelade inte den äldre versionen något?

Det var ju några år sedan som det faktiskt fanns flera skoterspel på marknaden men man måste säga att X-team racing var det enda som var värt att spela!

Som sagt så verkar inte grafiksidan vara uppdaterad något, när det släpptes förra gången var den riktigt hyffsad men nu har ju kraven ökat en del. Det borde dock vara en fördel för dom som inte sitter på senaste värstingdatorn.

Hur som hellst så tycker inte jag att det gör så mycket, det är ju helt klart multiplayer-delen som lockar.
Hoppas att det är några här på forumet som tänker köpa spelet, så man kan köra några race!
Det är faktiskt inte så dyrt också är det ju smidigt att bara betala på nätet och sedan få ladda hem spelet.
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Jag märkte inte en enda skillnad förutsom att det var nya modeller... Alltså har dom så dålig fantasi så dom inte ens byter musik, banor eller grafik så är det ju bara beklaga.
Blev lite besviken, hade velat se ett helt nytt skoterspel som man kunde spela, det där är ju nästan en kopia av det gamla...
Tråkigt...
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Håller med. Trist att det inte förändrats mer än andra modeller. Som Errrnst skrev så är det till och med samma musik och samma banor, hur kul är det då med ett nytt spel...
 
E

Ej medlem/Inloggad

Har det kommit en ny version? var kan man köpa den?





ejwbegysv skrev:
Vad tycker ni?



Tyckte faktiskt att det var kul (har bara testat demon).. lite snyggare grafik så hade det kunna blivit väldigt bra...

I riktiga versionen ska man kunna köra multiplayer, har olika skotrar osv..

ÄR nog inte lätt att bygga ett skoterspel å få till känslan riktigt...
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Vi hade en nyhet om det den 26/10, finns nu en bit ned på förstasidan.

Spelet kan, i.a.f. än så länge, bara köpas på www.x-teamracing.net.
Som sagt tidigare är det mest en uppdatering av det tidigare spelet, men då är ju priset också lågt jämfört med andra spel.

Skriv några rader här om ni köper spelet så kör vi en turnering eller liknande!
 

Mag1c

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
38
Kiruna Sverige
www.magic.vze.com
ejwbegysv skrev:
Sony PlayStation 2 SnoCross 2: Blair Morgan

Synd att det inte kommer till PC... (bara Sony och Xbox)

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000A87T42/sr=1-13/qid=1131059281/ref=sr_1_13/102-5832911-7500123?_encoding=UTF8&v=glance
det spelet kan säkert blir roligt.. :)

nåt spel som jag tycker var tråkigt som inte blev släppt var SledheadZ Broken Bones eller vad den nu hette, SledheadZ var det iaf..
cirkulerade ju nån demo på spelet iaf och utvecklarna var www.coldwood.com vill jag minnas.. har för mig att spelet blev klart och allting men dom saknade finans för att släppa det, eller nåt sånt.. synd och skam iaf, hade säkert blivit ***** roligt.. :(