Summit 800 154" beställd. Trivs bra med den längden. Ska bli intressant med T-Motion och Flexedge matta.
Summit SP 154" 600 E-TEC Elstart 122 900 kr.vad är listpriset på summit 600?
Inte fått något datum än. Tidigare år har de kommit innan december är slut. Har förstått att det beror på modell då de körs i olika omgångar och ofta på samma line. Ifjol kom Summitarna rätt sent.Ingen som hört något om leveransdatum än?
Kan man räkna med att de kommer i Dec?
Jag gissar att det var "stocker" dom saHaha. Jo stock på nå konstigt colorado slang. Dom e ju ett gäng råa rednecks med hår på bröstet... jagar björn med pilbåge. Och har säkert en moonshine anläggning vid nån ball ravin!!
Hur känns det?Jag fick veta idag att leveranser av 2014 redan börjar i slutet på Augusti.. Jag skulle eventuellt få min FR 154" i mitten på September. Det låter ju för bra för att vara sant. Någon mer som fått samma? Och Lynx hade redan börjat levererats till sina kunder.. ?
Det va som fan.Jag fick veta idag att leveranser av 2014 redan börjar i slutet på Augusti.. Jag skulle eventuellt få min FR 154" i mitten på September. Det låter ju för bra för att vara sant. Någon mer som fått samma? Och Lynx hade redan börjat levererats till sina kunder.. ?
Det känns förbannat bra! MEN, man kommer väl bli tokig om man varje dag ska vara i garaget och dregla utan att få köra.. Hade du beställt ny också?Hur känns det?
Såg det med, men känns galet tidigt. Det är inte bara utställningsmaskiner då? Får ringa min handlare om några veckor och kolla lite.Såg på blocket att Bohlins har fått in ett gäng 2014 maskiner redan.