Skidoo rev 670

jespan

Välkänd medlem
5 dec 2009
214
0
16
Ja idag har man fått höra ett och annat av polisen okså! Åkte på anläggande av reggbesiktning inom 1månad eller körförbud! Fick även veta att polisen inte bryr sig ett skit om att man har bytt motor till en större!
 

nisse_no1

Välkänd medlem
14 nov 2006
1.038
1
16
skellefteå
Ja idag har man fått höra ett och annat av polisen okså! Åkte på anläggande av reggbesiktning inom 1månad eller körförbud! Fick även veta att polisen inte bryr sig ett skit om att man har bytt motor till en större!

Då måste du ha träffat en snäll polis. för visso är det riktigt svårt att se om det är en annan motor i. sen så kanske dom inte bryr sig så mycker om det när det är tex förarbevis/nykterhets kontroll.
 

jespan

Välkänd medlem
5 dec 2009
214
0
16
Det var 3olika poliser och 1bilinspektör där och bilindpektören sa att han sket fullständigt i att det va fel motor det ända han ville skulle vara är att det ska vara rätt papper för chassiet! Han tycke det bara va kul att jag bygde om skotern som jag ville ha den!
 

jespan

Välkänd medlem
5 dec 2009
214
0
16
spelar ingen större roll för mig då jag hadde förväntat mig att det skulle bli värre! Kommer förmodligen sälja skotern och köpa en reggad eller fixa riktiga papper!