Okey så du menar att 11 modellen matar på ännu hårdare än 10?annan "kurva" på 11 serien än 10 som fungerar bättre på vridstarka motorer
Hur menar du nu?den växlar på ett annat sätt... motorn hinner få upp varven innan den växlar ut
Okey ja detta låter ju intressant! Vad kostade vikterna?Har 11-68or på Assaulten. Dom trycker på hårdare tidigare och den får bättre remtryck från start. Funkar kalas och det gör även underverk för bränsleförbrukningen vid ledkörning då den ligger bra mycket lägre i varv vid "finåkning". Jag anser att i Sverige där alla ju åker på låg höjd så borde 11orna vara std på 800an.
det är lite högt kanske...men nånstans mellan 4-5 bör det vara på den skotern så det fungerar aldeles utmärkt(kan inget om skoter) men köpte en skoter förra vinter, men den går iväg på 5000varv är det inte mycket? för han sa då inget om att han hade bytt nått eller mixra i varriatorn så kanske det ska va så ?^^ lynx rave 643-93
^^^^Okey ja detta låter ju intressant! Vad kostade vikterna?
Samt hur mycket tror du jag kan köra med på min switchback... 11-70 eller högre?
Prexis. Och testa först med orginalfjädern, tror inte du ska behöva byta till något hårdare. Högre inslag än 4000 vet jag inte varför man skulle behöva på CFI800anTror du borde klara dig med 11-68 vikter. Ska ju även räkna in att rmk och assault är mycket lågt drevade. Cfi 800 mår mys med dom vikterna btw. Körde själv med dom på min rmk -08. Har en helt annan kurva än 10-vikterna. Mycket mer remtryck framför allt på mellan. Jag hadde dock min rmk sjukt lågt drevad. Därför tror jag att 11-68 kommer bli mint på din sb.