Skoter butik i jokkmokk?

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Ska upp med några polare på marknaden på fredag, finns det några skoter butiker i närheten? eller överhuvudtaget i jokkmokk som är hyffsat stora som kan ha några intressanta delar hemma?


Finns övriga butiker med verktyg etc? biltema? jag har ingen aning, berätta för mig! :cool:









TIKKA RACE SWEDEN AB
PL 2040, 96299 Jokkmokk SWEDEN

Hittade jag efter en sökning, En butik av Tikka ligger i jokkmokk? stor en? Plats? gärna en vägbeskrivning om någon kan & vet
 

SummitSteven

Välkänd medlem
23 okt 2006
260
0
16
Jokkmokk
www.MotorFist.se
Finns ingen skoterbutik här i jokkmokk tyvärr, närmaste är i voullerim.. Hos Tikka finns det inte så mycket att se, det är inte som en butik utan mer som ett garage.

Finns inte heller något ställe som är som biltema. :/
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Finns ingen skoterbutik här i jokkmokk tyvärr, närmaste är i voullerim.. Hos Tikka finns det inte så mycket att se, det är inte som en butik utan mer som ett garage.

Finns inte heller något ställe som är som biltema. :/

okej :/ det jag var rädd för!

Marknaden då? hur är den? inte ang skoter prylar, men allt annat :)
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Har varit där 2 gånger, första och sista.
Nä, stanna hemma så slipper du bli besviken.
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Marknaden är helt okej, speciellt kvällarna då det är ett redigt stort öltält på marknadsplatsen.
Okejokej! Tyvärr blir vi inte kvar så länge skulle jag tro! men men vi får se



Har varit där 2 gånger, första och sista.
Nä, stanna hemma så slipper du bli besviken.
Har ju hört gott om marknaden, dock mer från äldre folk tyvärr, så kan fort vara som du säger! Men ett försök kan jag iaf ge marknade ;)
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Okejokej! Tyvärr blir vi inte kvar så länge skulle jag tro! men men vi får se





Har ju hört gott om marknaden, dock mer från äldre folk tyvärr, så kan fort vara som du säger! Men ett försök kan jag iaf ge marknade ;)
Helt klart en överreklamerad marknad, men för folk söderifrån är den säkert väldigt exotisk. Men som du säger, allt är ju värt ett försök iaf:)
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Helt klart en överreklamerad marknad, men för folk söderifrån är den säkert väldigt exotisk. Men som du säger, allt är ju värt ett försök iaf:)

Jo kan jag verkligen tro att det är! men jaa, försent att lämna återbud nu, skulle ha frågat mig här runt på forumet innan jag bestämde mig. Nåja, får hoppas iallafall att jag förblir snål hela fredagen :)
 

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Om du åker via Luleå så har du en stor biltema-butik där. Förövrigt så kan det vara bra att ta med ordentligt varma kläder till marknaden, för det brukar vara kallt....
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Om du åker via Luleå så har du en stor biltema-butik där. Förövrigt så kan det vara bra att ta med ordentligt varma kläder till marknaden, för det brukar vara kallt....

Okejokej!

hehe jo, varenda kotta har sagt likadant: Det brukar vara kallt! Klä dig ordentligt!


Dessutom ska det snöa på fredagen i jokkmokk enligt vädret :(
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Om du åker via Luleå så har du en stor biltema-butik där. Förövrigt så kan det vara bra att ta med ordentligt varma kläder till marknaden, för det brukar vara kallt....
-27° hördes det om imorse i den trakten.

-58°C är väl ingen ovanlig syn på kvicksilvret där runt marknadstider. ;)
 

rmk700_05

Välkänd medlem
27 okt 2006
461
0
16
vi snitta på -62°C ifjol... så då fick man leta fram långkalsongerna när vi skulle grilla korv:rock::laugh::laugh: