Kan ingen adda min msn ( Jonas__91@hotmail.com ) och skicka ett skoter spel ??
kom igän robbin jag har försökt leta bland filerna men hittar inte skinsen kan du inte hjälpa oss??? snällahehe nä men låt folken lista ut det själv, så lite fantasi kan dom ju inte ha...
själv sitter jag just nu och gör min egen xcr 600 plus kläder, hjälm osvosv
gjort klart xcr nu, fick ingen bra bild på den men ser iaf skitbra ut i spelet.
hehe nä men låt folken lista ut det själv, så lite fantasi kan dom ju inte ha...
själv sitter jag just nu och gör min egen xcr 600 plus kläder, hjälm osvosv
gjort klart xcr nu, fick ingen bra bild på den men ser iaf skitbra ut i spelet.
sen går det ju att modda om skotern med andra färger osv men det är en hemlighet jag behåller för mig själv
Jag hatar er! :aetsch:höhö.... ändra skinsen va ju inte allt för svårt Sitter o kör en arctic jag
funderar på o "bygga" en ockelbo också
hejhopp.. har laddat upp sledheads här : http://www.speedyshare.com/768657302.html
ta för er //PixXx_
sledheadz ska tydligen inte funka med vista, och robin jag tycker att du är rent ut sagt elak när du inte berättar hur jag gör om min sledheadzskoter till en sks..
Det ska gå att köra med som XP ändå, högerklicka på ikonen och tryck på egenskaper, sök sedan efter något som heter typ kompatilibitetsläge och välj XP.sledheadz ska tydligen inte funka med vista, och robin jag tycker att du är rent ut sagt elak när du inte berättar hur jag gör om min sledheadzskoter till en sks..
och trycker man på k så ändrar man textur eller vad det nu heter.. och på F-knapparna så kan man använda en kamera så att säga haha, å P är ju paus..
http://jonnaathaan.bilddagboken.se/p/show.html?id=302998068&directlink=1
Laddade ner torrenten därifrån, men funkar ändå inte. Kan ingen tänka sig skicka om jag skickar min msn genom PM?den ska ju finnas att ladda ner från extremebits (stavning?) sök bara på skoterspel
hur bra är du med datorer för det första måste jag fråga? ta inte illa upp =)
har du lagt det i programmappen och startat det med genvägen?
har du vista eller xp?
Haha, ja är ganska mycke på datorn men kan inte så mycke Största orsaken beror på orkenhur bra är du med datorer för det första måste jag fråga? ta inte illa upp =)
har du lagt det i programmappen och startat det med genvägen?
har du vista eller xp?
kanske får till de imårrn. ska sova godnattHaha, ja är ganska mycke på datorn men kan inte så mycke Största orsaken beror på orken