Skoter tillbehör??

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
Tjenare!Som en färsking på detta forum så tänkte jag höra mig för vart ni rekommenderar att köpa tillbehör i form av kläder hjälm skor osv?Skulle vilja veta era smultronställen på vart ni handlar billiga skoterkläder?Sedan så får jag väl tillägga att man nu inte bara är bil- mc- utan även skoterägare. ;-)
 

sampe71

Medlem
30 aug 2006
30
0
1
Väja
Tjena!!!
Härligt med fleeer skoteråkare!:D Enklast är väl att du besöker nån av dina lokala handlare, där finns oftast bra utbud av kläder osv! Förutom sina märkeskläder finns ju även typ Halvarssons, Tobe:cool: med fler där också! Bara ut o kika. Det är ju snart skoterns dag o! Passa på o åk runt då, öppet hela helgen!
 

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
jag tänkte mest att det kanske kan vara billigare att handla skoterkängor, kläder, hjälmar med mera online?
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
34
just nu så har www.m-performance.com 20% på ALLA kvarvarande skoterkläder. jag passade på och köpte ett par tobe provoke byxor :D dessutom så är det gratis frakt vid köp över 1500kr och under 5 kg. riktigt bra faktist. dom kan även prova ut kläderna på någon som har samma mått och se ifall dom passar, gjorde jag, fast det tog lite ängre tid men inte mycket, blev helnöjd. rekomenderas.
 

sampe71

Medlem
30 aug 2006
30
0
1
Väja
jo men det kan ju vara ganska behändigt o kunna prova paltorna också...
förresten brukar d ju va 15-20% rabatt här omkring också...
...men men, var och en gör ju som man vill...;)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
www.idefixteko.se har en del billiga skoterkläder och mycket fritidskläder!
Men märkeskläder från skotertillverkarna tycker jag ger en speciell känsla
av nån förutgrundlig annledning:eek:

Itab har faktiskt rätt bra kläder.

Men ska man köpa något med märke föredrar nog jag något riktigt märke och inget som nån motortillverkare satt sin logga på.
tex. http://www.peakperformance.se/ kanske.