Skoterbanken!!

Joppen

Aktiv medlem
10 sept 2004
56
0
1
Finns det någon annan sida på nätet som liknar Skoterledens skoterbank, för skoterbanken funkar ju inte så bra!
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Det finns inte vad jag vet. Däremot kommer skoterbanken snart i en förbättrad version, enligt rykten!
 

skump

Medlem
1 jan 2000
44
0
1
kungsgården
tja det är ju riktigt stimulerande att söka på banken för tillfället....
man hamnar ju både lite här och där... man får se sig om här mellan modellerna
på både gott och ont -inte bara av ondo men kanske lite enerverade om man är lite stressad mvh t
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
De' e' den senaste!

Ni har väl märkt att skoterbanken blivit uppdaterad nu?

Vår superhacker Johan har programmerat om den från grunden så nu är den toksnabb!
Problemet var att databasen växt sig för stor vilket resulterade i att den fick ett lite eget liv på slutet, men nu är det åtgärdat och skillnaden är högst märkbar.

Vi kommer även att försöka förbättra banken på andra sätt framöver men tiden vill inte räcka till allt så ha lite tålamod, mer info kommer...
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Jag ser då ingen skillnad alls. Är det kasnke så att ni bara hottat upp hastigheten?? Inte utseendet??
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Det är insidan som räknas!

Nej, utseendet är nästan helt likt, det som skiljer (vad jag vet) är att alla tre "drop-down"-menyerna (märke, modell, årsmodell) är synliga direkt. Förr kom dom ju fram allteftersom man gjorde valen.

Själva koden är dock helt ny vilket fått upp farten ordentligt, något ni säkert märkt.
(Att man får fram den skotermodell man valt är ett annat plus... :rolleyes: )
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Joppen, vad är det som inte är bra med skoterbanken då? Vi har/håller på att rensa upp "svammelinlägg" så det tillsammans med uppfräschningen har gjort banken mycket bättre. Kika in och se..
 

Joppen

Aktiv medlem
10 sept 2004
56
0
1
Ni verkar ju ha fixat till skoterbanken, för kunde ju vilken skoter som helst "poppa upp" när man sökte men nu verkar det ha löst sig!