Skoterbilder

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Hmm konstigt, så ser det inte ut på min 22" skärm. Men den är säkert för stor för "vanliga" skärmar, ska tänka på det nästa gång!

*OT* Jag har 22'' skärm och det är även utanför ramen för mig så har nog inte med skärmarna att göra :)
 

Tokig

Välkänd medlem
1 jan 2000
698
1
18
Västerbotten
Är alla här efter eller? CITERA INTE MED BILDER!!!!! Vill inte se samma bilder 5 gånger bara för att nå MÅSTE citera å skriva 2 ord!
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Hmm konstigt, så ser det inte ut på min 22" skärm. Men den är säkert för stor för "vanliga" skärmar, ska tänka på det nästa gång!
*OT* Jag har 22'' skärm och det är även utanför ramen för mig så har nog inte med skärmarna att göra :)
Jag har ochså 22" och bilden är inte utanför för mig...

:focus: kanske...
Har ju dock med upplösning att göra och inte skärmstorlek.

 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Tyvärr inga action bilder idag då man var ensam och körde. Blev nån bild när man hade kommit hem. Helt sjukt hur den går på led !



 
Last edited:

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Nu har jag kommit hem efter ett par veckor i södra sverige med skotern. Jag for ner passa på att njuta av vintern söderut och så passade jag på att köpa en ny bil ( ni kanske haf sett micran i tidigare inlägg den var ju inte så mkt till drag bil) Så jag slog till på en Jeep Cherroke :)


Strax norr om Gävle hände dock detta!

Jag hade sinnesnarvaro att kopplalös skotern och rulla bort den en bit iaf.


En bild från en skoter tur i Uppland
 

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Såg inte vidare kul ut det där:(
Orsak till branden? Otur i vilket fall som helst.
Huvudet på skaft att koppla bort skotern:), många får ju panik:afraid:
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
såg inte så kul ut.... vad vare som hände igentligen? är bilden fortfarande körbar?:)
Körbar är nog att ta i

ut för ett stup isf.





Orsaken till branden är vad jag tror, en slang till oljekylaren till automatlådan gick av och sedan sprutade oljan ut på katalysator och grenrör och sen var branden ett faktum. (Såg ut som att en slang legat mot asfalten och skavts av )
För låt att det blivit lite väl OT men lite skoterrelaterat är det ju iaf :) Skulle ju köra hem skotern till västerbotten igen.

Ett par bilder från när jag var nere i uppland och körde (norrtäljekommun)