Skoterbilder

D

Draken

Veta vad jag gör? Ja man startar och backar ner från släpet och sen lägger man ur backen och drar ut och gasar,så svårt är det ju inte :cheesy:

Men är det barmark där som du antyder,så anser jag att svaret på min fråga ska vara "nej det går inte köra uppe vid gränsen"....
Var ju full vinter för 2v sen men jag antar att den där jävla värmen förstörde allt förra veckan.:bawling:
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Veta vad du gör som i "du borde veta vars du ska köra för vissa ställen är helt bara och vissa ställen är fullt körbara". Dvs du ska minst ha varit där förut. För att ta sig till vissa vidsträckta körställen så finns det vissa vägar som folk oftast inte vet om.
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Efter lite pilland då och då i sommar så ser F7an ut så här i dags läget med med cylindrar, topp och avgasportarna på bearbetning ;)

 

TheJo

Välkänd medlem
19 jan 2010
415
0
16
STHLM/Uppsala
Lägger vell upp lite före och efter bilder ja me:D
Blev ju riktigt bra det där!

TyskeNPro: Lika bra resultat hos dig!

Till slut fick vi plats med 3 skotrar på släpet på vår Sälenresa.


Vad jag längtar tillbaka till vintern. Bara några månader kvar nu.
 

BrpLynx

Välkänd medlem
16 dec 2009
196
0
16
Ånge
skulle suttit fint med ett par svarta(alt vinta) slp med röda krokar, sedan svarta t-armar och boggie skenor:)
Jo de hade varit fint:D har tänkt på ett par vita slp med svarta krokar, men dom kostar ju en slant men de är ju också en bra investering då originalskidor är helt kass...men lacka t-armarna kan man ju alltid göra:D