Vad har du egentligen för jobb då du får köra skoter på det hela tiden. vore kul att veta så man vet var man ska sökaNej nu är det ju helg så då är jag ju ledig
Här kommer lite bilder från dagens tur, det blev 15 mil och en lunch i Kittelfjäll.
Vad har du egentligen för jobb då du får köra skoter på det hela tiden. vore kul att veta så man vet var man ska sökaNej nu är det ju helg så då är jag ju ledig
Här kommer lite bilder från dagens tur, det blev 15 mil och en lunch i Kittelfjäll.
Jag jobbar bara ibland med att köra skoter bla med att köra ut förnödenheter och köra upp spår åt en hundspannskörare här i byn och så ibland har jag lite guidade turer men som sagt mest är det bara nöjes körningVad har du egentligen för jobb då du får köra skoter på det hela tiden. vore kul att veta så man vet var man ska söka
Nikon D90 med Nikon 55-200 VR och ett Sigma 17-70!Ja rikigt sjukt snygga bilder larsson Vad har ni haft för objektiv om man får va lite nyfiken?
Vars har du tagit bilderna??Jag jobbar bara ibland med att köra skoter bla med att köra ut förnödenheter och köra upp spår åt en hundspannskörare här i byn och så ibland har jag lite guidade turer men som sagt mest är det bara nöjes körning
Åter till topic
Larsson400 det var härliga bilder
Här är några från västerbottens inland
Första är ryfjället ( ca 8 - 9 mil från sorsele kanske) och andra norra gardfjälletVars har du tagit bilderna??
Första är ryfjället ( ca 8 - 9 mil från sorsele kanske) och andra norra gardfjället