Skoterbilder

senseless

Medlem
18 jan 2006
44
0
1
Noraström
Lite bilder ifrån söndagens åkning. Brukar aldrig orka slänga upp kameran då man är upptagen med att köra själv, men hann med ett par foton på polaren iaf :)








 
E

eMe181

Lyckad körning! Buken inslagen 1-2dm huven vart fett sne och framvagnen helt krokig!

Så går det om man inte tänker efter när man kör efter diken och det kan finnas sommarstugor med bommar -,-
 

Attachments

Diggity

Välkänd medlem
13 okt 2010
194
0
6
Sjukt grym bild seriousSam! Är ju en sån bild man vill ha på sigsjälv i garaget modell megastor :)
Btw vad är de för kamera?
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Tackar! :) Haha ja ni får komma hit och bli fotograferade så ska ni få stora utskrifter ;)
Jag fotar med lite olika kameror men mest med min Canon EOS 60D och massa olika objektiv.
 

FreeriderRossi92

Välkänd medlem
24 maj 2010
410
0
16
32
Sandviken/Torsby
Sådär, uppdaterat med 2st till i inlägget, enjoy! :) Och riktigt fina bilder från Skid-o-skoter och senseless också.
Tackar så mycket, kul att du gilla dom!

Den sista bilden du la till var ju nästan ännu bättre än den första, helt sjukt bra! :D
Håller dessutom med om att Senseless bilder var grymt fina också!

En fråga,
Vart f*n är ni och kör? Ser ju helt underbart ut, med massor av snö och kanonväder!
Här där jag bor så åker man ju nästan på barmark :(
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Ja det var otroligt väder så det var sjukt skoj att fotografera idag!
Jag kör 7 mil inåt landet från Örnsköldsvik, 150cm snö (säkert nästan 2 meter på sina ställen)

En fråga,
Vart f*n är ni och kör? Ser ju helt underbart ut, med massor av snö och kanonväder!
Här där jag bor så åker man ju nästan på barmark :(
 

senseless

Medlem
18 jan 2006
44
0
1
Noraström
Tack för dom fina kommentarerna!

Är själv riktigt avundsjuk på era bilder Skid-o-Skoter och SeriousSam :) Grymt fina! Om man ändå hade råd med en lite vassare kamera så skulle det bli ännu roligare att fota.

Jag kör nere i Kramfors kommun, cirka 6.5 mil söder om Örnsköldsvik. Är riktigt bra med snö om man kommer upp en bit, nere på havsnivå är snödjupet inget att hurra över, utan ligger väl ca 50cm där, och allt mellan 1-1.5m uppe på höjderna :)
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Senseless: Sikta på bra objektiv istället, kameran gör ju egentligen inte så mycket av fotografen. (klart att en 2mpx digitalkamera från 2001 inte är så rolig men det ser det absolut inte ut som att du har iaf!) Däremot kan man höja kvaliten på bilderna rejält genom att köpa bra optik. Men ja, kameragrejor är dyyyrt! :(

K-len: Haha sure det ska vi nog kunna ordna, du skulle på vinteryran va?