Skoterbilder

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
Jag har vart och kört skoter finnmark i Nord Norge i 4 dagar. Jag fick en dispens att köra där. En enorm upplevelse ! vilt så vilt och vackert. Få människor och skoterspår. Jag kommer helt säkert att återvända snart. Man har lite annan syn på mycket där bla vapen på skoter. :cool:

 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Jag har vart och kört skoter finnmark i Nord Norge i 4 dagar. Jag fick en dispens att köra där. En enorm upplevelse ! vilt så vilt och vackert. Få människor och skoterspår. Jag kommer helt säkert att återvända snart. Man har lite annan syn på mycket där bla vapen på skoter. :cool:

Intressant...en liten fråga dock...vad behöver man vapnen till?
 

sollid

Medlem
7 nov 2015
8
0
1
Er veldig fornøyd med den, lett å kjøre, lavt bensinforbruk og rimelig kvikk motor.
Også trekker den slede veldig godt, veldig rolig og kontrollerbart innslag på variator.
 

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
På tur ca 10mil nordväst om Giron. Fjällen i bakgrunden ligger vid Leinavatn i Norge. Blandat väder ibland klart,ibland hårdvind och snödrev. Snön bär bra vilket vi uppskattar då markerna är steniga. Vindpinat på kalfjället så skidorna klapprar.

 

Basse92

Välkänd medlem
2 nov 2014
141
10
18
Bräcke
Bjuder på en kontrast mot era nya fina skotrar, här är en av mina. Som används mest i den här snömängden.
Förlängd storm