Jag har vart och kört skoter finnmark i Nord Norge i 4 dagar. Jag fick en dispens att köra där. En enorm upplevelse ! vilt så vilt och vackert. Få människor och skoterspår. Jag kommer helt säkert att återvända snart. Man har lite annan syn på mycket där bla vapen på skoter.
Jag har vart och kört skoter finnmark i Nord Norge i 4 dagar. Jag fick en dispens att köra där. En enorm upplevelse ! vilt så vilt och vackert. Få människor och skoterspår. Jag kommer helt säkert att återvända snart. Man har lite annan syn på mycket där bla vapen på skoter.
Er veldig fornøyd med den, lett å kjøre, lavt bensinforbruk og rimelig kvikk motor.
Også trekker den slede veldig godt, veldig rolig og kontrollerbart innslag på variator.
Sköna dagar i vinternatten men tyvärr håller jag till i skogslandet just nu. Längtar att sträcka ut på kalfjället om ettpar veckor. 800 går fint som f-n
På tur ca 10mil nordväst om Giron. Fjällen i bakgrunden ligger vid Leinavatn i Norge. Blandat väder ibland klart,ibland hårdvind och snödrev. Snön bär bra vilket vi uppskattar då markerna är steniga. Vindpinat på kalfjället så skidorna klapprar.