Så om jag har fattat det rätt så fastnade 2 st summit och då fick 2st korta skotrar och en mountain max fick komma å hjälpa? Hähä"å mountain också, mountain max som ska va så kass i lössnö"
det var 3 summitar som fastnade.. dock bara 2 på filmen! och 2 korta å en MM fick komma till undsättningSå om jag har fattat det rätt så fastnade 2 st summit och då fick 2st korta skotrar och en mountain max fick komma å hjälpa? Hähä
Haha, det låter ju bra eftersom jag kanske ska köpa mig en MM till nästa vinterdet var 3 summitar som fastnade.. dock bara 2 på filmen! och 2 korta å en MM fick komma till undsättning
Det som dom inte säger i filmen (såklart) är att dom körde på sidan upp, där gick de en led förbi men de utlämnar dom ju såklartHaha, det låter ju bra eftersom jag kanske ska köpa mig en MM till nästa vinter
Meh, då var det ju inte lika roligt nu när man vetDet som dom inte säger i filmen (såklart) är att dom körde på sidan upp, där gick de en led förbi men de utlämnar dom ju såklart
haha, ja de e väl så.. : )Vad vore livet utan dessa Polarisar, i garantin ingår gratis motion under körning för att det skall gå framåt
Du måste vara i himmelriket just nu Ser riktigt roligt ut iaf