Skoterbilder

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jadu inget mig veterligen, får ringa dom i morgon och kolla:mmph:
Det är väl du på bilden? Förutsatt att det är det så har du rätt till ersättningen enligt lagen om namn och bild i reklam. En snabb gissning: kanske runt en tusenlapp. Kanske mer, kanske mindre men det är en annan historia. Ta och hör med fotografen, om han/hon inte godkänt att någon annan får använda bilden så har/hon rätt till ersättning där också.

Lycka till.

edit: Vid det här laget lär du ju ha pratat med dem. Hur gick det?
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Det är väl du på bilden? Förutsatt att det är det så har du rätt till ersättningen enligt lagen om namn och bild i reklam. En snabb gissning: kanske runt en tusenlapp.
Lycka till.

edit: Vid det här laget lär du ju ha pratat med dem. Hur gick det?
Ok det visste jag inte. Ja det är jag som är på bilden är nog inte så många andra som kör i varseljacka:) Jag pratade med killen som tagit bilden igår och han skulle undersöka saken mer men han hade då inte gett ngn tillstånd att använda bilden.

Här kommer 2 bilder från igår.




Och här är lite bilder från idag, en kompis har lånat en Expedition 600sdi från Orrkvistmotor och han blev helt såld så han köper en i nästa vecka :becky:.



Expeditionen gick riktigt fint dock så "somnade" min nytro och la sig på sidan ett par gånger:hmmmm:


Expedition in action


Den måste vara en perfekt nybörjarskoter då den praktiskt taget är omöjlig att sätta fast oavsett om man kör framåt eller bakåt:)
 

Niclas2

Välkänd medlem
15 sept 2008
234
0
16
I fredags mycket puder men ingen botten ute vid kusten.


Betydligt bättre i arvidsjaur där det var lika mycket puder men även en bra botten till det. Funderar på att skaffa en jacka det står bärgare på ryggen å börja ta betalt av polarna för att fara å ta lös dem hela tiden (M7:an är en dröm i snön).


En kompis som skulle resa över en vall men vallen visade sig vara en väg med ett dike på andra sidan.
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Lite bilder från fredagens körning med polarna
Dock ingen bra bild på en själv in action men aja :cheesy:






 

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina

kan äntligen skicka upp en bild från en skotertur. årets första för min del blev med pappas skidoo skandic (stavning?). men fy fan va kul de va endå.
 

RonnyK

Välkänd medlem
14 dec 2008
456
1
16
Malå
Utsikt



Rätt väder och lämplig snömängd



Fläskbergsstugan! :blink:



Solar sig lite



Gosigt ute i pudret :nuts:



Bror på res



Tillräckligt med snö :heh:





Svänga måste man ju





Blev ganska många bilder från gårdagen! Kommentera gärna.