skoterfilmer

Puder

Välkänd medlem
2 nov 2006
134
0
6
På skotern och motorcykeln
Det funkar inte för mig att tanka ner skoterfilmer från nätet, och det funkar inte att gå in på [SIZE=-1]norrland.campus.luth.se. Och det verkar som nästan alla skoterfilmer läggs in på den sidan. Är det fel på norrland campus eller har jag fel på min dator? Nån som har samma problem?[/SIZE]
 

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
Läste på snowrider forumet och där var det nåra som också hade haft problem med den sidan...men då skrev dom som har sidan att det hade varit dåligt väder eller nåt sånt och då hade serven i lule stängts av eller nåt sånt...men dom skrev att sidan snart är uppe i gen:)


EDIT:Märkte att det var ett ganska gammal inlägg..och att det var nån månad sen dom skrivit det....Men kanske den kommer upp snart igen:confused:
 
Last edited:

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Läste på snowrider forumet och där var det nåra som också hade haft problem med den sidan...men då skrev dom som har sidan att det hade varit dåligt väder eller nåt sånt och då hade serven i lule stängts av eller nåt sånt...men dom skrev att sidan snart är uppe i gen:)


EDIT:Märkte att det var ett ganska gammal inlägg..och att det var nån månad sen dom skrivit det....Men kanske den kommer upp snart igen:confused:
Hehe jo det var i Juli 2005 som det inträffade. Han som har hand som det skrev nu på snowrider att det var kylsystemet till serverrummet som hade givit och han visste inte när den skulle komma upp igen.