Skoterträff för forumfolket?

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Håller med! Okej, det ligger nått i det PolePosition säger att det är ett tag kvar till sesong men ändå...
Är som ändå skönt att få ett klart besked när och var. Så därför tycker jag att vi tar tag i det där, för jag är laddad till tänderna! :D

Men han skulle ju öppna en sida snart där vi skulle disskutera det hela, och det låter perres!
 
E

Ej medlem/Inloggad

Låter jävligt roligt. ni kan ju lägga in en ny tråd på forumet när ni vet om de blir nåt, och isåfall vart de blir. Jag tycker klimpfjäll eller Kittelfjäll låter bra, snösäkert och bra boende, för dom som vill övernatta :) Lägg upp ny tråd då ni vet om de blir nåt
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Har i dagarna registrerat en .se-adress och grunddesignen till sidan börjar likna något. I november någon gång bör sidan ligga ute, och därmed färdig för er intresserade att tillsammans med mig diskutera var, när och hur vi ska köra!! : ) Kommer nog bli toppen det här!!

Edit: Självklart fixar jag en ny tråd då sidan är klar.
 

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Finemang, då kan man anmäla intresse samt sin avreseort och hur långt man är beredd att köra med bil/släp (eller ev. skoter) så man hinner med körandet av skotern på träffen, samt bragga om varför 'min skoter är bättre än din':D
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Förlåt, förlåt, förlåt.. Segt har det gått. Dels för mig med att styra och ställa i ordning hur jag ha velat ha det, sen har väl de som gjort sidan inte varit allt för snabba. Riktigt försenad är den, men nu handlar det om dagar.. Så håll ögonen öppna för www.holdyourhorses.se!!! Jag skriver igen då sidan ligger ute.
Kul att det verkar finnas intresse!
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Nu håller vintern snart på att ta slut om ni inte märkt det....värdelöst före (förutom i fjällen)
 

jkarlss7

Välkänd medlem
1 jan 2000
179
0
16
Luleå
Jupp, var ut i 10 min igår. Mjölkudden - Bergnäsbron = Brända slides..

Ren is överallt, bara hoppas att det kommer mera snö snart.
 

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Var ut en sväng på 24 mil igår, Söndag, ca 10-15 av milen var högfartsleder, ca 5 mil var ren puderbombning i 50cm snö, resterande var halvtaskiga leder.

Så nog finns det snö alltid... :D
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Mikael_N skrev:
Var ut en sväng på 24 mil igår, Söndag, ca 10-15 av milen var högfartsleder, ca 5 mil var ren puderbombning i 50cm snö, resterande var halvtaskiga leder.

Så nog finns det snö alltid... :D
Ja i Kalix ja :p här i Mittsverige håller snön på att töa bort...ska in på SMHI nu och kolla om det kommer nå kyla och snö dom närmaste 5 dagarna :p