Skoterträff med veteran-dragrace i CENTRUM, Lycksele

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE
Detta är till 98% klart så nu ni som har en veteranskoter kan börja skruva nu så slipper ni stressa när de väl är dags. Vi ska alltså ha en skoterträff mitt på Torget i LYCKSELE, både för MODERNA- & VETERANMASKINER. Jag har haft kontakt med Polis, miljö, och gatuförvaltning och alla har samtyckt så vi ska alltså få köra från älven in på torget med skotrarna. Det är inte tänkt att de ska vara någon utstllning i dagsläget utan en mera ren träff med gammeldags skryt om variatortrim å kardanförgasarkonverteringar.
Som krydda på moset ska vi köra en Dragracetävling för veteranmaskinerna. Så ta nu å putsa upp era gammla ockelbos mm så dom är redo den 3/2 -07.

INFO OM VILKEN ÅRSMODELL ELLER ANDRA KRAV SOM GÄLLER KOMMER ATT KOMMA NÄR VI DISKUTERAT IHOP OSS. DETTA ÄR MERA EN "GÖR ER REDO" MARKNADSFÖRING FÖR DE SOM KOMMA SKALL. MEN JAG HOPPAS ATT DETTA BLIR EN VÄLBESÖKT TRÅD MED SYNPUNKTER OCH FRÅGOR SÅ SKALL VI TA TILL VARA PÅ ERA IDEER OM VAD VI MERA KAN GÖRA OCH KANSKE SVARA PÅ ERA FRÅGOR.

ARR: LYCKSELE MOTOR UNGDOM www.alltomlycksele.se/lmu

Mvh Marino
 
E

ejwbegysv

Häftigt.. Hoppas det blir välbesökt och snyggt ordnat...
 

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE
De tror jag att de gör, de brukar då vara folk som kör från Umeå till Lycksele när de är Backtävlingen. Hur bra den är kan jag inte säga då jag själv aldrig har åkt den leden. Skulle vara roligt om ni drog ihop ett gäng å följdes hit.
De är ju lång tid kvar så de finns ju lite tid å forska... Enda kruxet kan kanske vara att de är kallt å köra skoter så långt vid början på februari. Annars finns ju bil å släp så kan ni vara å stunta lite här efteråt...