Skoterträffar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Less och less, som mest har jag kört ca 60 mil på en dag med skoter, då upptäckte jag att jag hade för tung hjälm, geez vicken nackpaj jag fick.

Men det är klart, irra efter en stuga nånstans kring Ö-vik efter man kört dit med skoter kan vara lite jobbigt ;)
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Mikael_N skrev:
Less och less, som mest har jag kört ca 60 mil på en dag med skoter, då upptäckte jag att jag hade för tung hjälm, geez vicken nackpaj jag fick.

Men det är klart, irra efter en stuga nånstans kring Ö-vik efter man kört dit med skoter kan vara lite jobbigt ;)
Haha, 60 mil... Det var fan inte att leka med! :D
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
träffas

Jag bor i trakten och skulle lätt hänga med på en skoterträff.
Söråker är min adress och jag åker gärna på turer häromkring eller i fjällen.
Sign me up!
Jag kan tänka mig att hlälpa till om det behövs lite planering mm, men vill inte dra lasset själv :)

/jonny.
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
vidamic skrev:
Jag bor i trakten och skulle lätt hänga med på en skoterträff.
Söråker är min adress och jag åker gärna på turer häromkring eller i fjällen.
Sign me up!
Jag kan tänka mig att hlälpa till om det behövs lite planering mm, men vill inte dra lasset själv :)

/jonny.
Hur åker man från söråker till Ö-vik själv har jag skotern i stavreviken och är medlem i timrå skoterklubb för det måste finnas kartor som länkar ihop alla skoterklubbar och dess kartor.
Hörde att det skulle komma nya kartor.
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Verkar som att det finns visst intresse för en träff här runt Ö-vik, kul!

Jag vet inte om jag är så bra på att annordna något sånt men kom med förslag så kan man ju i.a.f. fundera på saken...
Vad ska man göra (grilla burgare, tävla i att komma högst i nån backe eller puttra runt nån tipsslinga?) och var ska man göra det?

Sedan föreslår jag att vi fortsätter diskussionen i den här tråden: Skoterträff för forumfolket?
Dom som är intresserade av en "Yamaha-only"-träff får väl fortsätta här.
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Håller med henkew, lägg ner denna tråd om yamahaträffar för då blir det säkert inte många som dyker upp åsså slipper man gagget om yamahaträffar, förlåt att jag startade denna tråd
det var bra tramsigt gjort.
:cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.