Sledheadz??

  • Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum
E

Ej medlem/Inloggad

nån som har demo Ir hela spelet Sledheadz isåfall måste ni skicka det på MsN till mig eller säga vart det finns att få tag på!!
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Det finns inget färdigt Sledheadz-spel, jag har inte hört något om det sedan demon var på tapeten så jag skulle tro att det är nerlagt... :(

Sedan var det ju inte tänkt att demon skulle vara tillgänglig för allmänheten så den är nog lite svår att få tag på.

Vore kul om det skulle släppas något nytt skoterspel, fast Ski-Doo X-Team Racing är ju faktiskt ganska bra, speciellt med tanke på åldern!
Om det bara inte skulle vara så svinaktigt svårt!!! :mad:
Har hört att ett nytt företag, som köpt rättigheterna till spelet, ska starta upp online-delen igen!
Det vore väl kul om man kunde samla ihop några på forumet och köra lite racing?
 
E

Ej medlem/Inloggad

<PolarisRacing> skrev:
Hela spelet finns inte...så det kan du glömma..

Jag har då demot iaf...
Vart kan man ladda ner?
 
E

Ej medlem/Inloggad

Ski-doo speel

henkew skrev:
Det finns inget färdigt Sledheadz-spel, jag har inte hört något om det sedan demon var på tapeten så jag skulle tro att det är nerlagt... :(

Sedan var det ju inte tänkt att demon skulle vara tillgänglig för allmänheten så den är nog lite svår att få tag på.

Vore kul om det skulle släppas något nytt skoterspel, fast Ski-Doo X-Team Racing är ju faktiskt ganska bra, speciellt med tanke på åldern!
Om det bara inte skulle vara så svinaktigt svårt!!! :mad:
Har hört att ett nytt företag, som köpt rättigheterna till spelet, ska starta upp online-delen igen!
Det vore väl kul om man kunde samla ihop några på forumet och köra lite racing?

Är det inte ett nytt Ski-doo spel på gång ? har hört det iaf...
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Ej medlem/Inloggad skrev:
Är det inte ett nytt Ski-doo spel på gång ? har hört det iaf...
Resolution Interactive har "återutgett" X-team racing, lite uppdaterat.
Vi hade en nyhet om spelet den 26/10, finns att läsa i nyhetsarkivet.

Jag har fått prova spelet och ska skriva en liten test-artikel som snart kommer att läggas ut här på leden.
Om det är nån som skaffat spelet (kan köpas på www.x-teamracing.net) så kontakta mig så kör vi ett race eller två!
 

Mag1c

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
38
Kiruna Sverige
www.magic.vze.com
ang. sledheadz, jag mailade dom på coldwood(som gjorde spelet) och frågade när det skulle släppas, svaret jag fick var att spelet var helt klart bara att dom inte hade nån sponsor eller vad man ska säga till att släppa det, det kostar ju lite å släppa ett spel och det var tydligen där det sket sig..

x-team racing finns det ju en ny version av.. verkar lite bättre än det gamla, kanske måste ladda hem å testa..