Slednecks 10

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Slednecks filmerna är väll sisådär, klart att vissa scener är häftiga men är inte så mycket för feta hopp, kul att se en stund sen blir man less. Tycker mer om att kolla på amatörfilmer, roligare att se sånt man själv skulle kunna göra och se vad man kan göra med skotrar man på ett ungefär kan ha råd med.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Slednecks filmerna är väll sisådär, klart att vissa scener är häftiga men är inte så mycket för feta hopp, kul att se en stund sen blir man less. Tycker mer om att kolla på amatörfilmer, roligare att se sånt man själv skulle kunna göra och se vad man kan göra med skotrar man på ett ungefär kan ha råd med.
Bra talat! Instämmer helt. Dom där i Slednecks kan ju lämna en skoter och bara kliva av när dom lessnat och ta en ny. Själv så måste man vara rädd om sin för det kostar. Dom har ju tillgång till flera stycken så då kan dom offra sig i dom där stora dropsen mm. Voltar en annan runt så där med skotern nerför fjället så får man börja spara till en ny skoter i flera år.
 

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
ingen annan än jag som tycker att musiken tagit över skoterfilmerna för mycket??visst bör det vara lite vid extrem hoppningen osv, men va fan vill ju höra motorerna gå också.....Nej mera motorljud i filmerna så man hör hur maskinerna går också.
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
slednecks 10 var bättre än vad jag trodde ,lite mer bakom kulisserna, man tror ju inte att dom är nervös över backflip försök osv, men gillade burandts första försök =) klockren flip :D men compound är den bästa, men 10an är bättre än 9an :p
 

renegade8

Aktiv medlem
20 mar 2007
92
1
6
Östersund
Har ni sett "Quinlan the movie" ?? den tyckte jag va rätt ok..Han har gjort mycke dumm saker den pojken men ändå kör han som ett svin...