slidskivan högg

Status
Stängd för vidare inlägg.

zingo_112

Välkänd medlem
15 feb 2007
100
0
6
stöde
slidskivan högg tag i insuget på min lynx rave 670 93 idag så mäsingdrevet gick men nu är det rivet så nu väntar jag på ett nyrenoverad axel är det nån som vet hur slidskivan ska stå
 

wildcat 700-92

Välkänd medlem
3 jan 2008
396
1
16
sollefteå
jävligt knepigt att man inte får säga att man har en grej till salu på forumet men ha en hel javla hög med köpes annons det går bra det???????????????++++
håller med dej det är konstigt att vissa får ha köpes annonser på sin sida men så fort vi nämner säljes så är dom som en hök på oss att sköta via pm eller på annonstorget men sj så gör det bra att lägga ut köpes annonser tycker jag är fel det ska vara lika för alla:mad::mad::evil::evil::stupid:
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Läs Forum reglerna !

jävligt knepigt att man inte får säga att man har en grej till salu på forumet men ha en hel javla hög med köpes annons det går bra det.
håller med dej det är konstigt att vissa får ha köpes annonser på sin sida men så fort vi nämner säljes så är dom som en hök på oss att sköta via pm eller på annonstorget men själv så gör det bra att lägga ut köpes annonser tycker jag är fel det ska vara lika för alla !

DET ÄR LIKA FÖR ALLA !!

* Det går bra att skriva i sin signatur vad man söker/önskar köpa !

* Däremot är det inte tillåtet att skriva ut vad man har Till Salu i trådarna eller i sin signatur !

* Allt detta enligt de regler som finns för detta Forum !


* Då ni reggar er på Forumet så godkänner ni att följa de regler som finns för detsamma...
Vad är problemet ? :confused:

.
 

MRBLOMMEN

Välkänd medlem
11 dec 2005
158
0
6
42
Hammerdal
fattar inte vad skillnaden e om man har en tillsalu annons eller en köpes annons eller om man frågar vad en skoter e värd
 

REVare

Välkänd medlem
24 sept 2007
374
0
16
Sköt affärer via PM och inte i Forumet !
Nu är ju inte 2stroke någon moderator här på forumet, bara en själv utnämd forumpolis....:)
Än är det ju ingen av moderatorerna som kommenterat ert lilla snedsteg så det kan inte vara det värsta som hänt här.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Forum Polis !

Nu är ju inte 2stroke någon moderator här på forumet,
bara en själv utnämd forumpolis....:)
Än är det ju ingen av moderatorerna som kommenterat ert lilla snedsteg så det kan inte vara det värsta som hänt här.
:D :D
Detta är inte en fråga om jag är forum polis eller att Moderatorerna måste gå in i trådarna och "Rätta" era fel, utan det handlar om att användarna skall följa de regler som finns för Forumets bästa !
Jag fattar då inte varför de mycket enkla regler som finns inte kan skötas snyggt av forumets användare.....
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
O.T: det här forumet sköts så bra om man jämför mot andra forum.. vad det kan bero på är kanske mer mogna människor här fast vad vet jag..
 

wildcat 700-92

Välkänd medlem
3 jan 2008
396
1
16
sollefteå
men varför då tilllåta köpes om ni säger det ska vara lika för alla och nu var det ingen säljes annons av skoterräven utan sa bara att han hade delar om zingo 112 var intresserad av dommed tydligen sågs det som säljes annons men ta då bort dom som skriver köpes annonser här också för det är det som gör att folk o medlemmar på detta forum lägger in säljes annonser eftersom folk/medlemmar lägger upp annonser
 
E

ejwbegysv

Ja då låser vi tråden... Zingo har löst sitt problem.

Har ni frågor/synpunkter så skicka gärna PM till någon av moderatorerna på Forumet....

2stroke är killen som har full koll på reglerna så det är ju snällt att han försöker rätt er när ni gör fel av misstag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.