Slut på säsongen?

stralle

Välkänd medlem
21 feb 2007
402
0
16
Piteå
Är det slut på skotersäsongen i hela landet eller finns det fortfarande någonstans man kan fara å köra? :confused:
 

Dr Polaris

Välkänd medlem
3 jan 2006
432
1
16
90
Runt omkring Gällivare finns det mycket snö kvar,fast man får passa på tidigt på morgonen då det fortfarande är hårt.
Kör man upp till Ritsem så är det flera veckor kvar där kan man för det mesta köra skoter hela maj månad.
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
jag ska upp till klimpfjäll nu till valborg och köra skoter iaf :)
 

J.Nilsson

Välkänd medlem
9 mar 2007
144
0
6
boden
Jag kommer från voggatjolme idag, bodde hos Helamb (Artic Air bla). och vi har kört hela veckan.

har varit KLOCKRENT före första 3 dagarna, men nu börjar det gå igenom i dalarna, på fjällen är det över 1m på många ställen fortf, men det börjar bli lite hårt på ytan, maskin vill på tända templampan om man inte kyler den ofta och ordentligt.

men nog skulle jag tro att du har bra före även över helgen, dock är det nog blött som fasiken på sjön spec på eftermiddagarna, alla med touring och nilapulka fick det jobbigt när det började gå igenom, var ganska kul att dra revven på rullen förbi i 1m slask när dom suttit där i 3tim och kämpat ;)

ha så kul däruppe vi har haft en toppen vecka, vackrare plats får man leta efter.