slutburk 670 Ho???

Tjena, har en till fråga till er bättre och mer vetande!!! :ciao:

försöker få tag i en slutburk till min mxz 670, men de går ju f**n inte o få tag i, inte på den här sidan "pölen" iaf...

nån som har nå tips? orkar inte hålla på o beställa från usa... måste väl finnas närmare tycker ja...
 

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Inte behöver väl du nån slutburk en 670ho går ju bättre än många org. 800or.
Har haft en sån eller har iallafall kvar motorn å avgassystem från den (resten skrot) å många blev förvånade över gassvaret i den motorn.Bara kul om de låter lite å händer mycket istället:)

Min har iallafall en tömd org. burk låter lite mer än org. men inte så man störs av det. Sitter i en moddad Blizzard 9500+ för tillfället... kanske lite overkill med drygt 125hk i en sån:aetsch:
 
Inte behöver väl du nån slutburk en 670ho går ju bättre än många org. 800or.
Har haft en sån eller har iallafall kvar motorn å avgassystem från den (resten skrot) å många blev förvånade över gassvaret i den motorn.Bara kul om de låter lite å händer mycket istället:)

Min har iallafall en tömd org. burk låter lite mer än org. men inte så man störs av det. Sitter i en moddad Blizzard 9500+ för tillfället... kanske lite overkill med drygt 125hk i en sån:aetsch:

jo de har du rätt i (skäms)
men man är väl ute efter o skrämma lite rådjur i skogen... så att säga, den låter ju lite tamt..

de bygget lät mäktigt... blizzard me 670 rova...Manligt... :evil:
 

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Om du nu bara är ute efter ljudet så köp en slutburk från tex. en 700a (svårt att hitta burkar till 670 beggat) och så kapar du sänder org. burken och använder den anslutningen mot pipan till slutburken och så får du mest troligt göra ett nytt utblås med samma storlek som slutburken hade från början.

Det tråkiga sen är ju bara när du är less på oljudet att du inte har nån org. burk kvar attsätta dit.

Mbrp har ju annars färdiga men dom kostar ju en hel del. Speedtech kanske kan bygga en som nån skrivit tidigare? Kontakta dom iallafall du kanske inte behöver åka dit med skotern kan ev. räcka med att bara skicka org. burken som en mall?