slutburk og neon i boggien

Stallo

Välkänd medlem
10 jan 2006
112
0
6
42
Norway
Har blitt litt inspirert av endel emner hær på forumet, så nå har jeg startet med å bygge min egen slutburk. Har tenkt å lage den i alu. har begynt å kappe delene til riktig lengde, så nå blir det å begynne å sveise sammen delene. Sveiesingen kan bli en utfordring, siden jeg nesten ikke har sviset alu før. skal sveise sammen selve ekspansjons kammeret først, som består av et alu rør med 10 cm diameter og en rund plate i alu i hver ende. da blir det en tett sylinder, en kompis som jobber på et mek verksted skal lage hull i begge ender i rett dimensjon. har tatt utgangspunkt i slutburken til en kompis. Er litt usikker på innholdet i ekspansjonskammeret, noen tips?

har og blit litt inspirert av fast and the furius, og har en plan om å monere neonlys i boggien. er det noen som har gjort dette før?

Ride whit the big dogs:cool:
bilder kommer etterhvert
 

Stallo

Välkänd medlem
10 jan 2006
112
0
6
42
Norway
Vet ikke før mann har prøvd, fant en mxz på www.snowest.com som hadde neon, det så heftig ut. blir spennende å prøve. har funnet ut at Duells selger et neon kit. skal bestille det, så får vi se hvordan går.
 

Stallo

Välkänd medlem
10 jan 2006
112
0
6
42
Norway
har ingen aning. jeg kan poste ut monteringen når æ har fått gjort det, vil tro at jeg må koble meg inn på stømmen til handtaksvarmerne. vi får se, finner sikkert en genial løsning.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Tackar.


Edit: Men hittar inge batteridrivet. sladdar ock skit hatar jag...skulle va bra med ne lite lampa/diod som drevs av batteri som man skulle kunna sätta fast under huve så det lyser ut lite snyggt.
 
Last edited: