slutburk xc600sp-00

zlatan

Medlem
19 dec 2007
34
0
1
ö-vik
tjena har en polaris xc 600sp-00 med ves motorn i ! söker nån som ska sälja en slutburk till den? måste man bestycka om den? hoppas de är nån som ha nån liggandes! //max:beer:
 
R

Robin

Företag som säljer burkar finns det massor utav, bla SLP osvosv.

Och bestycka behöver du inte göra men kolla för säkerhets skull på stiften ändå.
 

zlatan

Medlem
19 dec 2007
34
0
1
ö-vik
okej men tänkte nått beg bara för kul! vad hittar man dom siderna? om man köper nya bli väll dom så jäv*a dyr?
 

ostnor

Välkänd medlem
1 aug 2007
576
0
16
okej men tänkte nått beg bara för kul! vad hittar man dom siderna? om man köper nya bli väll dom så jäv*a dyr?
Varför byta slutburk. Ger ofta sämre effekt, retar folk samt att man själv bli grymt less efter några mil. Satsa på en slp pipa i stället..
 
R

Robin

jag söker sidor där man kan hitta dämparn eller om nån ha nått tips på nån person som ha nån
Men du vill inte ha någon ny burk? du vill alltså få tag på beggagnade slutburkar från företag?
Det lär ju inte finnas något stort utbud utav det inte.

Nya slutburkar kan du köpa på bla:
http://www.snoperformance.se/

osvosvosv....

Är det beggagnad från privatperson du söker så hänvisar jag åter igen till att du läser forum reglerna.

Skippa slutburk säger jag! Kanske låter "fränt" men är ju skitfjantigt med en skoter som låter värre än vad den går :laugh:
Satsa hellre pengarna på v-kitt eller liknande, ångrar dig garanterat inte.