Slutburken på srx kan man köra utan den?

Bengan89

Välkänd medlem
14 jul 2006
274
2
16
Hej jag undrar om man kan tabort slutburken på min srx 700 så att avgaserna kmr direkt ut från piperna, går det utan att bestyka om isf?
Mvh//Bengan
 

Bengan89

Välkänd medlem
14 jul 2006
274
2
16
kan man köra utan slutburk??????

hej kan man köra utan slutburken på srx700 så att avgaserna kommer direkt ut ur piperna ?
MVH//Martin
 

Bengan89

Välkänd medlem
14 jul 2006
274
2
16
köra utan slutburk?

hej ja undrar om det går att köra min srx 700 utan slutburk så att avgaserna kmr direkt ut ur piperna?
MVH//Martin
 

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
33
Kiruna
Får man fråga varför du vill ta bort den helt???
har ingen anning om de funkar utan burk men de borde de väl göra, men den kommer ju låta lite mer om du tar bort den helt.
 

Niklas.L

Välkänd medlem
5 sept 2006
330
0
16
Sthlm
Med slutburken får motorn ett motstånd, och varför ska du ta bort den om man får fråga!? Kommer bli ett ***** liv under huven och vi skoter folk kommer bli hatade lite till!
 

kordong

Välkänd medlem
21 feb 2005
132
0
6
Sv: kan man köra utan slutburk??????

fan vad värt att skriva samma fråga 3 ggr.
 

an_oger

Välkänd medlem
17 jan 2007
188
0
6
Varför vill du försämra prestandan ?

Varför vill du ha avgaserna rakt up i nyllet ?

Varför skriver du samma sak 3 gånger ? lär dig lite internet hyffs.

Men tycker du det är roligt o skruva och byta saker i din maskin så ta bort burken för det är en fin genväg till garaget.
 

dajje1

Aktiv medlem
25 mar 2007
76
0
6
Kalix
ja skruva av slutburken du om du vill försämra motorns prestanda och livslängd. om syftet e att det skall låta coolt så gör det du, men bara för att det låter ut av bara helsicke betyder defenitivt inte att du har mer att köra med
 
R

Robin

Att förstöra yammatripplarnas ljuva ljud med att plocka bort slutburken borde vara straffbart! :D

säger som föregående: LÄGG NER!

//Robin
 

ducatimonster

Välkänd medlem
7 okt 2005
270
0
16
Stockholm
Hej

Det var väldans vad alla:eek: blev heta, jag har en slutburk liggandes, ej testad men lär väl funka....bra...hör av dig om du är intresserad..

//johan