Smällt på en stubbe!

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Jag och polaren var ut och körde lite skoter idag på en ospårad led...Jag körde först och körde ut lite i lössnön och vipps så smällde ja rakt på en stubbe:mad: ....Det tog tvärstutt och nedre "armen" gick av och lossnade:mad: ... Sen vek sig trailnig armen ganska rejält...Vad kostar detta att laga tror ni?
 
R

Robin

trailingarmen är det bara köpa ny, nedre armen förstår jag inte vad du menar på, kanske på det nedre staget?
 
12 okt 2006
44
0
1
2453kr kostar en ny original trailingarm. 500 för det mindre staget om jag inte missminner mig helt
 
Last edited:

PärHagman

Välkänd medlem
11 maj 2005
544
0
16
35
Drängsmark
Jonasadolfsson du har gjort mer än 600inlägg, bör du inte kunna skruva o fundera ut det själv ? för det första så går det köpa begagnat o för det andra så kan man kolla upp nya priser ganska lätt, eller som du oftast brukar säga " KOLLA MED DIN ÅF"
prova det för en gångs skull
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Jonasadolfsson du har gjort mer än 600inlägg, bör du inte kunna skruva o fundera ut det själv ? för det första så går det köpa begagnat o för det andra så kan man kolla upp nya priser ganska lätt, eller som du oftast brukar säga " KOLLA MED DIN ÅF"
prova det för en gångs skull
Jag har gjort det nu men ville har reda på vad det kosta ca innan jag drog dit ...för jag fick åka ca 45min med bil för att komma till järvsö cykel och motor! .. Men tacka dom andra för snabba och bra svar... Löjligt att skriva ett såndant inlägg! du kanske fattar att ja inte vill åka 45min med bil i onödan! Så snälla skriv inget innan du vet!