Är rätt, sitter väl power commander och pipa på den också, Mulleson kanske kan svara på det självgissar rmk dragon 700 2007
Precis! Om man åker ut på myrarna från avlastningsplatsen i slutet av vägen till krono och kommer till rågången så skall man inte fortsätta inåt, där sitter det skyltar i träden om att rfn's område börjar.Angående RFN så är inte helt området avspärrat med stängsel, hela övningsomårdet är 1650 kvadratkilometer stort. Det är bara Vidsel Flygbas som är instängslat.
Borde gå att hitta ett telefonnummer man kan ringa för att få upplysning om det är någon övningsverksamhet.
Du behöver personligt tillstånd för att vistas i området.Angående RFN så är inte helt området avspärrat med stängsel, hela övningsomårdet är 1650 kvadratkilometer stort. Det är bara Vidsel Flygbas som är instängslat.
Borde gå att hitta ett telefonnummer man kan ringa för att få upplysning om det är någon övningsverksamhet.
Kolla upp med skidanläggningen eller nå, yr.no säger att jokkmokk har -18 nu men det är -33!Som de ser ut nå så åker vi dit över dagen i morgon. -15 minus och halv klart enligt yr.no
Fortfarande -33...Kolla upp med skidanläggningen eller nå, yr.no säger att jokkmokk har -18 nu men det är -33!
haha, nja knall var jag verkligen inte, var ju inte 120 cm överallt men på sina ställen, är drygt 180 lång o satte mig på ställen där de var över naveln o tror inte jag har naveln vid pungen helt enkeltDu måste ju vara full.. 120 cm?? Jag var där lör sönd och hittade max 80-90 med snö. Och ja innan du säger emot, jag har kört lössnö i kronis i 15 år och vet precis var man skall leta sig för att hitta djup snö. Nej tack, jag måste säga att jag är besviken på snödjupet. Tyvärr. Det är klart du kanske inte är lika kräsen som mig. Nästa sväng blir till fjällen, basta.