D
Okej, var någonstans körde du då? För jag var glad om man slapp träffa varenda tuva på åkern, men på vissa ängar fann jag ca 80 cm puder, det var skoj.:beer:Kring östersund är det säkert 5-6dm på myrarna, på åkrarna 3-4dm. Var riktigt skoj att köra hemma för en gångs skull =) Jag kan knappt bärja mig till helgen, då ska vi till stugan och köra, och där är det runt metern
Ner mot klövsjö/vemdalen är det nog 1 meter på myrarna, eller där i kring.Vart då? :stupid:
Jo det är sant.Ner mot klövsjö/vemdalen är det nog 1 meter på myrarna, eller där i kring.
Och idag spöregnade det :afraid::afraid::afraid:nu efter 2 dagars töande så snön har satt ihop sig lite så har vi 30cm där jag bor (var nyss ute och mätte) och innan det började töa för 2 dar sen så måste det ha varit nästan 40cm iaf
Och idag spöregnade det :afraid::afraid::afraid:
Det är väl endå i Härjedalen och inte i Jämtland?Ner mot klövsjö/vemdalen är det nog 1 meter på myrarna, eller där i kring.
Förvisso ligger vemdalen i Härjedalen, men klövsjö ligger i jämtland. 50% rättDet är väl endå i Härjedalen och inte i Jämtland?