Menar du att snön ska ha tinat bort eller att det bara är hårdföre? Nere i ritsem är det fint före, på sina håll 50 cm puder på kalfjället.Bara skit, finns inte många cm snö kvar, kom inte hit!
Menar du att snön ska ha tinat bort eller att det bara är hårdföre? Nere i ritsem är det fint före, på sina håll 50 cm puder på kalfjället.Bara skit, finns inte många cm snö kvar, kom inte hit!
24cm har det kommit utanför pite. och he snöar än..1 1/2 dm snö under natten i Piteå, vad ska man göra förutom det uppenbara?
Hej !
Någon som kan uppdatera mig på läget i Arvidsjaur ? Snömängd och Före hade tänkt mig dit nu till helgen. Körning kring Akka.
Vänta nu ett tag.... VART här i Luleå finns det 130cm snö? Du måste nog bo i Porsöns snötipp isåfall:blink1:fortfarande runt 130cm i mina trakter. Nu kom det ju en 1dm till. Och mer till helgen. Verkar hålla i sig. Hade ställt bort skotern men nu åker den nog fram till helgen igen
I Luleå finns inga 130cm, jag kör aldrig skoter kring Luleå hellerVänta nu ett tag.... VART här i Luleå finns det 130cm snö? Du måste nog bo i Porsöns snötipp isåfall:blink1:
Nä men du kanske bor i Luleå just nu..?
Haha det jag tänkte!I Luleå finns inga 130cm, jag kör aldrig skoter kring Luleå heller
ca 10mil norrut däremot
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/Maxmin#