Stugsittaren bor väl långt upp!Är lite nyfiken på vars du kör?
Här vid havet äre int snö än på länge..
Trist att vi har så litet släp. Var lastade du av?Var o körde på Särvfjället (Härjedalen) i går. Riktigt bra före med tanke på snömängden ca 3dm, men skotern gick bara ner några cm. Det gick o köra nästan överallt med väldigt få stenkänningar.
Jag skulle lagt ut några bilder om jag visste hur man gör.
börjar bli riktigt jävla less...nä man börjar bli less på vädret här i umeå.
Liknande väder efter hela kusten, deprimerande och läsa SMHI:s 10 dygnsprognos, + grader och regn. Kommer ihåg nov/dec 2009 här i umeå, var hyffsat med snö då, nu är det sommarvärme.börjar bli riktigt jävla less...
nä man börjar bli less på vädret här i umeå.
Jag lastade av på Orrparkeringen (vid myrarna) och åkte bort till utkiken och runt lite överallt på fjället, träffade en som hade åkt till Kläppen en sväng.Trist att vi har så litet släp. Var lastade du av?
såg just det! fan är det snart dags att fara dit tror jag. mäst för att kapa topparna på abstinensbesvärena skulle vart kul med färska bilder från området! utöver bilderna från vebkameran...46cm uppmättes idag i Storsätern. Oj, blev mer snö än väntat inatt. Var 35cm igår. Dock 1,4 grader nu
Storsätern = Grövelsjön? Smhi har en mätstation i Idre och det ligger väll alldeles i närheten av grövelsjön, den visar 0cm?46cm uppmättes idag i Storsätern. Oj, blev mer snö än väntat inatt. Var 35cm igår. Dock 1,4 grader nu
I helgen var det iallafall klent med snö i åkersjön...Någon som vet status på Jorm eller Åkersjön?
Underbara bilder.
Kan garantera att det stämmer. Finns bilder från i torsdags. Då var det 31cm.Storsätern = Grövelsjön? Smhi har en mätstation i Idre och det ligger väll alldeles i närheten av grövelsjön, den visar 0cm?