var i bräcke och gällo för en vecka sen för att hämta skotern:whoo:de fanns ju nästan ingen snö alls där:rip:nån som bor i bräcke/kälerne/brunflo som kan säga hur mkt snö det kommit? om de nu kommit nå snö..
Låter bra!Snöar rektigt bra i strömsund nu Hehe, typiskt att de ska komma snö dagen efter att jag sålde skotern
Ledsen grabbar å tjejer, mitt fel att vintern är så sen! Hade jag inte försökt sälja skotern lr fått den såld tidigare hade ni haft snö tidigare
Jo juste......alla:whistle:nu börjar det blir en positivare tråd det hära alla har ju nästan fått lite snö
haha äh nog har vi väll ca 1mm på backen i luleå eller? :eyebrows:Jo juste......alla:whistle:
Svårt att vara positiv när man har ny skoter, men ingen snö att testa den påjaha tillbaka till det negativa
Om man ens hade en skoter :eviltongue:Svårt att vara positiv när man har ny skoter, men ingen snö att testa den på
Okej Tvivlar på att du kommer hitta nå edigt skoterföre men för att puttra fram på en åker med nån gamm skoter lär de nog räcka förLåter bra!
Ska kanske ner till Storån till helgen!
men herre gud..det osar ju fake om det hela..en polaris kan väll inte göra så? :eviltongue: