E
ejwbegysv
Härligt... Min ska in på service/lagning i några veckor.. hoppas att det går fort..Sweet! Vi är på väg upp i slutet på feb :eyebrows:
Fin fint före idag.. Fotografens renegade hade det tufft i backarna
Härligt... Min ska in på service/lagning i några veckor.. hoppas att det går fort..Sweet! Vi är på väg upp i slutet på feb :eyebrows:
Du får se till att spara lite puder åt oss!Härligt... Min ska in på service/lagning i några veckor.. hoppas att det går fort..
Fin fint före idag.. Fotografens renegade hade det tufft i backarna
VAFAN får ni ledigt för att de är mkt snö :mmph::blink::afraid::cry: de är ju lite noobigt:hahaha:Nu har vi så mycket snö här i Skaraborg att skolorna är stänga För mkt snö på taken! Det är över metern, inte vanligt här nere
Haha ja, men de är gött. Ledig en vecka för att de ska skotta taken. :nuts:VAFAN får ni ledigt för att de är mkt snö :mmph::blink::afraid::cry: de är ju lite noobigt:hahaha:
Sen kanske man ska skotta taken i tid, INNAN de rasar, som vi gör här uppe =DHaha ja, men de är gött. Ledig en vecka för att de ska skotta taken. :nuts:
Massa tak som har rasat in här nere, det är ju inte gjort för massa snö direkt. :blink1:
ahhaha vi i lycksele är också utsatta! gick tungt efter vägarnade bara VRÄKER ner snö i vilhelmina. och inte fan plogar dom, man går omkring i typ 2 dm snö på gatorna och har tur om dom plogat när man ska över vägen så man slipper snön nån stans :S
haha ja jävla komunerahhaha vi i lycksele är också utsatta! gick tungt efter vägarna