Ojoj, nån som är sugen att få beskåda snörik miljö??Det är din plikt, pojk!
Som fan.....det är inte varje dag man får se sånt. Inte i södra Dalarna iallafall:bigsmile:Ojoj, nån som är sugen att få beskåda snörik miljö??
Hahah, fan va tråkigt utan mycket snö på vintrarna.. Fast det brukar det ju inte vara här heller men med snöfall och vindar från östersjön så blir det ju en fin vinterSom fan.....det är inte varje dag man får se sånt. Inte i södra Dalarna iallafall:bigsmile:
Aha okej får la åka ner mot trönö då och fråga nån på vägen vart leden börjar =) är ju kasst med "markerade" leder i det området =PJag tror att det ska vara det, har inte åkt själv. Men en kompis till mig bor i lindefallet och dom brukar åka neråt trönö mm. Sen ifrån trönö är leden uppkörd
Går i samma tankar jag med, men blir det för mycket snö så får jag med lite tur låna pappas renegadeOm det blir såna här vintrar i fortsättningen så är det ju bara att sälja kortbandarn och köpa en renegade ist
nä det blir bara mer sportOm det blir såna här vintrar i fortsättningen så är det ju bara att sälja kortbandarn och köpa en renegade ist