vännäs är ju i jämnhöjd med var jag bor typ. bara 15mil österut. och här har vi knappt 20cm. ser dåligt ut med något mera. jävla konstigt hur det kan vara så stor skillnad på några mil. Men det skiter jag i, tänker nöta upp styrstålen imorron.
Låter som en jobbig strapats, ensam?Ja nu kan man säga att det är aningen mycket snö.
Fastnade så in i helvete idag.
Jag har aldrig förut vetat hur det känns när tårar fryser. Hursomhelst är det inget jag rekommenderar.
Skulle inte tro de...I Skellefteå är det iaf mer nu än vad vi hade vid denna tid förra året
Ja det var jag.Hursomhelst är jag hemma nu och läxan lärd.Låter som en jobbig strapats, ensam?
Är någon del av Bjurholm centralt?typ ganska centralt i bjurholm ^^
Skulle inte tro de...
vars menar du då? kring fällfors eller?103cm ovanför byske iaf vi hade inte ens närheten av de förra året....
Skulle tro att det är samma här. Vill ut å åka men är fortfarande sjuk. Typiskt.Fått 10cm under natten så nu har vi mellan 50-60cm
60-70 är inte ens nära igentliga djupet. vi har en bra bit över 80. står till och med 80 på smhi, och dom överdriver inteI vännäs där jag bor är det väl ca.. 60-70cm.. Va ute å körde igår i pudret, ojoj vad jag tog mig fram dåligt med min gammracer
Va i borgafjäll över nyår och där va det ca 1.3m snö =)
Du har nog rätt, har inte mätt bara kastade ur mig något uppskattningsvis =)60-70 är inte ens nära igentliga djupet. vi har en bra bit över 80. står till och med 80 på smhi, och dom överdriver inte
Hmm..nja jag vill nog påstå att det är mer än så i Boden nu..:nod:Skulle tro att det är samma här. Vill ut å åka men är fortfarande sjuk. Typiskt.