seriousSam: Ja de vore kul att hitta lite mer körning där uppe eftersom de är som du säger riktigt grymt före. Har ingen koll på vart man ska köra där uppe så vi va bara och härjade efter en ledningsgata ganska nära själva samhället.
Tckar tackar. låter braDu får skicka ett pm nån dag i förväg innan ni far åt det här hållet nästa gång så kan jag visa lite fin åkning!
Ni som hade röda bilen som stog efter käckelbäck? Jag o en polare var där och körde kraftlinan ner mot rundbacken, ca 2dm puder och go botten.. in på några myrar och andra ställen där det var okört och halvhårt under men hur gött som helst att burka runt i, uppskattar väl snödjupet totalt till dryga metern där.Va upp till kräckelbäcken i lördags och åkte med en vän, va riktigt bra åkning trots att det va dåligt med puder :-(
mmm.....vi har väl 1dm att åka på hemma. Får släpa 30mil för att åka på riktigt.Så jävla less på den här vintern, har tappat gnistan totalt för skoter
Inte lika roligt som förut även om man kan ta skotern på släp till ställen där det är mkt snö
2-2,5dm här högst.
Blir nog att sälja maskinen till fördel för bil..
Okej, låter bra de ska upp dit i morgon..De e så de räcker för att åka skoter läääänge ,dåliga isar pga för mkt snö,det är väl 1,5 meter iallafall med bra botten och puder uppe på fjället å nära metern nere i byn
Har åkt där torsdags tills igår.Nån som har nån färsk update från Drevdagen - Gördalen området, mer än webbkameran i Gördalen by förstås, hur ser det ut med snötillgången i övrigt...
Låg i sängen och slö surfa lite nu såhär på morgonen när jag läste ditt inlägg, jag tänkte att vafan nu har killen råkat dricka t-röd istället för hallonsaft till maten så steg upp och kolla ut och se på fan det har kommit ungefär 1-2 dm här också, -26 ute.I BODEN SNÖAR DET KRAFTIGT JUST NU, VI HAR FÅTT TYP 1-2 DM OCH DET ÄR -24 GRADER