Tack för ytterligare en webcam men Björnrikets kamera brukar överanstämma bäst med snömängden vi har. Området söder om Särvsjön hade mycket snö förra säsongen så jag förstår att Messlingen också hade bra med snöSlutet av november går det nog att åka. Vi brukar åka upp mellan jul å nyår, brukar vara lite mer än en halvmeter då. Kolla kappruet.se det är skidbacken i messlingen. Dom har webcam där med. Med vänlig hälsning, Anders
Jo det brukar bli ganska mycket mer snö när man åker från hede mot messlingen. Hoppas på det bästa i år och att det även går att köra här hemma.Tack för ytterligare en webcam men Björnrikets kamera brukar överanstämma bäst med snömängden vi har. Området söder om Särvsjön hade mycket snö förra säsongen så jag förstår att Messlingen också hade bra med snö
Plockar upp dig i stan så åker vi. :hippie:57cm i katterjåkk!
Så vad blev det för skoter.......?Skoter beställd, vart klart igår runt 14.00 Och imorse när jag vaknade stog kärringen redan i fönstret. ca 7cm nyfallen snö och snöfall! Stora tjocka härliga flingor. Vattnas tårar i ögonen. 23år gammal och känner mig som 12. BRING IT ON!
Kärringen skrattade åt mig nyss när jag ramlade ur sängen vrålande: Braaaaaap!
Rx-1a från -03 i inbyte mot en ski-doo renegade backcountry x 600 e-tec -13 åt morsanSå vad blev det för skoter.......?
Vart beställde du den ??? Hur fungerar den ??
ja beställde mej en snö mätare ska bli kul