Själv sitter kag då fast i skellefteåhamn där det har snöat hela natten (50-60cm) oskottade vägar så tar mig inte hem... Kom och hämta mig med skoter någon?Fan , ska se om jag inte tar mig dit imorgon ....
Japp 40-50 cm i svall..puder ingen botten40-50 runt sundsvall! Dock bara puder och ingen botten.
1mil norrr om byske, typ uti fällfors?1 mil norr om byske = 27cm i morse, sen så har det snöat hela dagen. Så ja, kanske 35-40cm just nu
Fattar inte hur fan det kan komma så lokalt, vi har 2 cm fortfarande! :/Själv sitter kag då fast i skellefteåhamn där det har snöat hela natten (50-60cm) oskottade vägar så tar mig inte hem... Kom och hämta mig med skoter någon?
Men bara drygt 15 i stan.Fattar inte hur fan det kan komma så lokalt, vi har 2 cm fortfarande! :/
Ska se om jag lyckas få med mig nån kompis så drar vi å hämtar dig ;D
Jepp runt fällfors, var och körde idag. Gick finfint, förutom att all snö nästan blåst bort på åkrarna. Men när man kommer till drevningar så vill man inte prata, 4 fastkörningar sen vart jag så f-bannat less och for hem.1mil norrr om byske, typ uti fällfors?
I Bureå var det ca 1m bottenlöst idag.. var som att köra ubåt!Men bara drygt 15 i stan.
Det har ju blivigt en snödump vi kusten där vattnet svdunstar kondenserar till snö osv bara vräker ner säker 1 m i morgon
Satan va snö