Snöskotern fortfarande onödig.

J

JONKEVIDBRON

Vintern lider mot sitt slut. Kan bara konstatera att argumenten för fri framfart i terrängen är lika svaga nu som när jag var inne på det här forumet senast.
 

vette89

Välkänd medlem
7 jan 2006
245
0
16
Sundsvall
Instämmer!

Men ändå...........Man är väl lika anonym även om man reggar sig!? De flesta använder XXXXX@hotmail.com vilket är så anonymt det kan bli. Enda sättet att kolla/jaga någon är via IP-adressen och det funkar lika oavsett om man reggat sig eller ej. Så vad är registreringen värd egentligen? >>>>> Obs! Det är en fråga! (som kanske inte hör hemma i denna tråd :eek: )
 
Last edited:

Tobbis

Välkänd medlem
22 apr 2006
152
0
6
Sveriges mitt
Han som startade tråden är nog en av många som vill ha en skoter men inte kan köpa någon av något skäl. Därför skriver han som han gör. Det är bara avundsjuka det handlar om. Inget att bry sig i med andra ord.
 

Smiley_79

Medlem
25 apr 2006
14
0
1
44
Bräcke
JONKEVIDBRON skrev:
Vintern lider mot sitt slut. Kan bara konstatera att argumenten för fri framfart i terrängen är lika svaga nu som när jag var inne på det här forumet senast.
Vad menar du?
 
J

jonkevidbron

Sådan är jag

jonkevidbron

Hängiven skidåkare.Spårar gärna själv.

Älskar stora orörda rofyllda snövidder.
Skare med 5 cm nysnö är favoritföret. gärna 10 grader kallt och solsken eller fullmåne. Då är allt perfekt.

Kör inte skoter, varken till vardags eller helgdag. Åker aldrig i skoterspår. Försöker komma så långt från skotrar som möjligt men det har blivit svårare med åren.
 

Heel Clicker

Välkänd medlem
1 jan 2000
350
1
16
Grängesberg
:) Tjaa... OM man söker sig hit, till ett forum uteslutande för skotrar, så finns nog ett litet intresse för "sporten".
Killen, eller tjejen, har nog önskat sig en skoter av tomten sen barnsben, men presenten har uteblivit.
Tomten (pappan) har troligtvis mer intresse att ta sig fram med egen muskelstyrka, och förpesta naturen med äppelskrutt och apelsinskal.
Men vi förlåter väl tomten för hans nedskräpning, vi får väl låta udda vara jämt. Vi släpper ju faktiskt ut lite avgaser, goluktande och mycket mer hälsosamma än ruttnande och brunfärgade apelsinskal men vi skoterfolk är förlåtande. ;)
Så jag tycker vi hälsar överlöparen välkommen.
Ha en skön sommar under skotern.